PERSBERICHT: Financial Inspirator Femke Hogema genomineerd voor de YGG-Award 2017

YES! Ik ben genomineerd voor de You Go Girl Award 2017!

Deze award is een initiatief van Mediaplatform VIDM en Sprekersbureau ZijSpreekt. Ik val in de prijzen vanwege mijn zichtbaarheid in de media en mijn groeipotentieel. En eerlijk? Daar ben ik onwijs trots op!

Deze award wil ik eerlijk gezegd heel graag winnen! Als jij ook vindt dat ik bijdraag aan de financiële gezondheid van ondernemend Nederland en je vindt het een goed idee dat ik de prijs win, wil je dan stemmen?
Dat kan via www.vrouwindemedia.nl

Klik via de button ‘Volgende’ door naar de 4e pagina waar boven staat: You Go Girl Award 2017. Daar kun je op mij stemmen!

Mijn dank is groot!

Hieronder staat het persbericht zoals het vandaag naar de media ging!

Financial Inspirator Femke Hogema genomineerd voor de YGG-Award 2017

“Trots dat ik vrouwelijke ondernemers inspireer!”

AMERSFOORT – Financial Inspirator Femke Hogema is genomineerd voor de You Go Girl Award. Deze award is een initiatief van Mediaplatform VIDM en Sprekersbureau ZijSpreekt. Hogema valt in de prijzen vanwege haar zichtbaarheid in de media en haar groeipotentieel. Tot 4 februari kan er op Hogema gestemd worden via www.vrouwindemedia.nl

“Financiën is geen favoriet onderwerp onder ondernemers”, zegt Hogema. “Accountants en boekhouders maken het allemaal complex en saai. Maar winst maken en je financiën op orde hebben, is een voorwaarde voor het hebben van een succesvol bedrijf. Het is daarom mijn drive om financiën leuk, praktisch en toegankelijk te maken.” Hogema slaagt daar goed in. In 2017 was ze meerdere malen te beluisteren op BNR Nieuwsradio. Daarnaast was zij te zien op RTLZ en 7Ditches TV en er werd over haar geschreven in FD Magazine, Sprout en Marketingfacts. Dat zij als Financial Inspirator genomineerd is voor haar zichtbaarheid in de media en groeipotentieel, vindt zij tof. “Ik ben trots dat ik vrouwelijke ondernemers inspireer!” Tot 4 februari kan er op Hogema gestemd worden via www.vrouwindemedia.nl (klik via de button ‘volgende’ naar de 4e pagina: You go girl award)

Winstgevend bedrijf
Hogema – getrouwd en moeder van twee kleine kinderen – heeft zelf een succesvol en winstgevend bedrijf. “Ik geniet ervan om geld te verdienen en het is een eer dat ik daarmee andere vrouwen inspireer. In tegenstelling tot mannen vinden vrouwen het soms lastig of ‘not done’ om geld verdienen als een belangrijk doel van hun bedrijf te zien. Ze vinden het daarentegen wel belangrijk om bij te dragen aan het welzijn van anderen; op hun manier de wereld te verbeteren.”  Hogema leert vrouwen juist dat “geld verdienen én een bijdrage leveren hand in hand gaan. Sterker nog: hoe gezonder je bedrijf, hoe meer je kunt bijdragen!”

‘Zakelijk verliefd’
Hogema haalde in 2017 de door Mike Michalowicz ontwikkelde Profit First methode naar Nederland. Ze is volgens eigen zeggen ‘zakelijk verliefd’ op Profit First. “Het is de leukste, meest praktische en meest toegankelijke methode die ik ken waarmee ondernemers grip op hun financiën krijgen.” Sinds april 2017 kochten bijna 3.000 ondernemers de Nederlandse editie van het boek Profit First en inspireerde Hogema honderden ondernemers bij haar trainingen en lezingen. Ze leidt momenteel 70 boekhouders, accountants en businesscoaches op tot Profit First Professional. “Het is mijn missie dat alle ondernemers in Nederland winst maken. Dat kan ik niet alleen, daar hebben we heel veel gedreven winstadviseurs voor nodig!”
Voor meer informatie: www.ProfitFirst.nl.

Wil je zien waar ik allemaal in de media kwam? Kijk dan hier: Femke in de media

0 antwoorden

Meepraten?